Det paradoxala i kråksången är att medan vintern känns närmare än någonsin, har det på allvar blivit sommar här. Onsdag natt var den första tropiska natten vi hade (och jag kunde inte sova heller men det kan ha berott på att det krupit spindlar över mitt ansikte de senaste nätterna, USCH!), och i flera dagar i sträck har temperaturen legat runt 25 - 30 grader med både sol och mulet väder men bara lite lite regn.
Trivs bra på jobbet, idag har jag bakat stora muffins (blåbär och vanlij, ska nog göra citronglasyr till imorgon att ha på) och de blev riktigt bra, hoppas att vi kommer kunna fortsätta med det.. men folk verkar positiva än så länge, i alla fall. Jag öppnar imorgon vilket innebär kort dag för mig, kommer nog sluta runt halv tre eller något sånt, skönt. Speciellt eftersom jag hade lång dag idag.
Jag har köpt lite ny musik, och lite gammal med för den delen, så nu ska jag få ännu mer energi i mina promenader hade jag tänkt. Joggingen går trögt alltså, förstår inte. Förra sommaren hade jag ett enda tre veckor långt uppehåll från maj till november, i år känns det som att jag inte har kommit igång överhuvudtaget. Dags att börja nu om jag ska orka med Verbier alltså...
torsdag 19 augusti 2010
Put it in your pantry with your cup cakes
Upplagd av Annika kl. 20:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
0 kommentarer:
Skicka en kommentar