Det är svårt att tänka på skidåkning nu, för det är nära, så himla nära. Självklart kunde jag inte låta bli att surfa in på Trysils Facebook-grupp och titta på den otroligt härliga filmen från Ski In igår. Underbara förhållanden! Jag som var på väg upp men insåg att jag inte skulle hinna, buhuu...
Det påminde mig om säsongsstarten förra året, då jag åkte upp ca en månad innan jag skulle börja mitt jobb i skidskolan. Det var helt folktomt i backen och DUMPADE typ varje dag, mina ben var döda efter tre dagar... jag hade förväntat mig tre, isiga backar öppna men nästan hela framsidan var öppen, och de backar som ändå inte var öppnade gick att åka ändå i knädjupt puder. Helt sjukt och nästan det bästa på hela säsongen!
Det lutar åt Cervinia...
söndag 15 november 2009
Trysil - nostalgi
Upplagd av Annika kl. 10:45
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
0 kommentarer:
Skicka en kommentar